Salgsstrategi

En strategi er blot prioriterede handlinger

Med en eksperts øjne på dine indsatser og prioriteringer får du skærpet din fokus på det der fører dig mod dine mål. Du kan opleve en markant forbedret effektivitet i den måde I benytter jeres salgsressourcer, og dermed en mærkbart forøget lønsomhed.

Du kan stille dig selv disse spørgsmål:

 

"Hvad koster det at få en ny kunde?"

"Har jeg fokus på de rigtige segmenter, og er der nogle jeg har overset?"

"Er min organisation afstemt til den salgsindsats der bliver gjort, eller bør gøres?"

"Er min markedstilgang afpasset til markedets krav, udvikling og forventninger?"

osv. osv.

 

Vil du have en uvildig vurdering af din salgseffektivitet og muligt vækstpotentiale, så giver jeg dig gode råd om hvad du med fordel kan sætte ind overfor.

 

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

SafeEx

SafeEx revolutionerer branchen for inspektioner af højrisiko produktionsfaciliteter så som gas- og olieboreplatforme

Arrow right

Inu:IT

Grønlands største privatejede it-selskab var bevidst om et enormt uudnyttet potentiale. Se her hvad SALLG&FOKUS hjalp dem med.

Arrow right

Arbejdsgiverne - håndværk & industri

Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”