Salgsstrategi

En strategi er blot prioriterede handlinger

Med en eksperts øjne på dine indsatser og prioriteringer får du skærpet din fokus på det der fører dig mod dine mål. Du kan opleve en markant forbedret effektivitet i den måde I benytter jeres salgsressourcer, og dermed en mærkbart forøget lønsomhed.

Du kan stille dig selv disse spørgsmål:

 

"Hvad koster det at få en ny kunde?"

"Har jeg fokus på de rigtige kundesegmenter, og er der nogle jeg har overset?"

"Er min organisation afstemt til den salgsindsats der bliver gjort, eller bør gøres?"

"Er min markedstilgang afpasset til markedets krav, udvikling og forventninger?"

"Er vores produktpallette sammensat effektivt?"

"Hvordan følger vi op og justerer indsatserne i god tid inden de bliver for dyre?"

 

 

osv. osv.

 

Vil du have en uvildig vurdering af din salgseffektivitet og muligt vækstpotentiale, så giver jeg dig gode råd om hvad du med fordel kan sætte ind overfor.

 

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Inu:IT

Grønlands største privatejede it-selskab var bevidst om et enormt uudnyttet potentiale. Se her hvad SALG&FOKUS hjalp dem med.

Arrow right

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

First Hotel Grand

Fokus på kundeservice, totaloplevelser, effektiv kommunikation og teamwork.

Arrow right

Buanco System

BUANCO System leverer kapitalvarer og har ofte lange salgsprocesser. For at øge salgets effektivitet besluttede de sig for at få ekstern mentoring af Danny Bærtelsen.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”