Danny Bærtelsen

Din wingman i kommercielle udfordringer

KISS - Keep It Simple, Stupid!

Igennem mere end 30 år med spændende og udfordrende salgs- og lederroller har jeg fyldt min erfaringsrygsæk - og den er blevet tung.

 

Udsnit af min løbebane:

  • Salgschef og daglig leder, Digital House/Unified:Doc
  • Regionschef, Würth
  • Sales Executive, Xerox
  • Key account manager, International Sales, Lyreco

Jeg har over årene gennemgået adskillige salgs- og lederudviklingsforløb både nationalt og internationalt samt uddannet Diplomleder med udmærkelser ved Tietgen Business College, Odense.
Desuden er jeg i 2014 blevet "Certified Professional Boardmember" med udmærkelse, akkreditteret af undervisningsministeriet (ECTS).

 

Vil du se mere om mig og måske læse nogle af mine anbefalinger, kan du komme til min LinkedIn profil her

Individet i centrum

I rollen som leder, træner og sparringspartner til topledelsen, tager jeg altid udgangspunkt i det enkelte menneske som et ressourcepotentiale der hele tiden kan udvikles til at skabe bedre resultater til egen, kundens og virksomhedens glæde.

Min fremgangsmåde er baseret på hands-on træning - altså når du sammen med mig står midt i en udfordring - dog altid med et godt fundament af metodisk og teoretisk forståelse. 

Min drivkraft

Jeg er motiveret af at se mennesker rykke sig fra deres nuværende komfortzone til at tage nye færdigheder i anvendelse, hvorefter de oplever den positive effekt. Direkte, ærlig og kompetent med bred og dyb forretningsforståelse er nogle af mine kendetegn.

Virksomheder jeg har arbejdet med:

Floradania

Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.

Arrow right

First Hotel Grand

Fokus på kundeservice, totaloplevelser, effektiv kommunikation og teamwork.

Arrow right

City Odense

Odense Cityforening valgte at udbyde et tre-trins salgskursus til midtbyens butikker. Til at gennemføre kurset var SALG&FOKUS førstevalget.

Arrow right

Universal Robots

Globalt markedsledende vækstkomet indenfor collaborative robotter (cobots). Universal Robots' vækstambitioner trodser enhver logik, men har været indfriet til fulde siden grundlæggelsen i 2005. I 2015 blev virksomheden overtaget af amerikanske Terradyne for tæt på 2 mia. kroner.

Arrow right

“De fleste gror med successerne,
færre lærer af fejlene”