KISS - Keep It Simple, Stupid!
Igennem mere end 30 år med spændende og udfordrende salgs- og lederroller har jeg fyldt min erfaringsrygsæk - og den er blevet tung.
Udsnit af min løbebane:
- Salgschef og daglig leder, Digital House/Unified:Doc
- Regionschef, Würth
- Sales Executive, Xerox
- Key account manager, International Sales, Lyreco
Jeg har over årene gennemgået adskillige salgs- og lederudviklingsforløb både nationalt og internationalt samt uddannet Diplomleder med udmærkelser ved Tietgen Business College, Odense.
Desuden er jeg i 2014 blevet "Certified Professional Boardmember" med udmærkelse, akkreditteret af undervisningsministeriet (ECTS).
Vil du se mere om mig og måske læse nogle af mine anbefalinger, kan du komme til min LinkedIn profil her.
Individet i centrum
I rollen som leder, træner og sparringspartner til topledelsen, tager jeg altid udgangspunkt i det enkelte menneske som et ressourcepotentiale der hele tiden kan udvikles til at skabe bedre resultater til egen, kundens og virksomhedens glæde.
Min fremgangsmåde er baseret på hands-on træning - altså når du sammen med mig står midt i en udfordring - dog altid med et godt fundament af metodisk og teoretisk forståelse.
Min drivkraft
Jeg er motiveret af at se mennesker rykke sig fra deres nuværende komfortzone til at tage nye færdigheder i anvendelse, hvorefter de oplever den positive effekt. Direkte, ærlig og kompetent med bred og dyb forretningsforståelse er nogle af mine kendetegn.
"Sælger du eller køber kunden?"
Danny Bærtelsen, Salg&FokusVirksomheder jeg har arbejdet med:
PWC
Nærværende revisionsfirma med verdensomspændende netværk. Kontorer i hele landet. Høj troværdighed. Stor ekspertise. Netværk i hele verden. Tjenester: Revision, Skat, Moms og Afgifter, Rådgivning, Kurser.
Arbejdsgiverne - håndværk & industri
Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.
Tempur
TEMPUR + SEALYs danske salgsselskab arbejder konstant på allerhøjeste klinge for at optimere afsætningsplatformen af deres innovative soveløsninger i premiumsegmentet.
“De fleste gror med successerne,
færre lærer af fejlene”