Det fysiske kundemøde

Sælgers reelle eksamen

Sælgers eksamen

Når sælger sidder face2face med kunden kan alt ske.

Er sælger forberedt på mødet? Er sælger klar til de fleste mod- og medspil fra kunden?

 

Et kundemøde kan med stor fordel struktureres og forberedes så både effektivitet og resultat bliver som efter planen. Et møde kan dog hurtigt miste energi eller løbe helt af sporet i en forkert retning. Der skal ikke mere til, end at kunden f.eks. møder op med flere personer end forventet. Hvad gør vi så, hvordan griber vi det an, hvordan håndterer vi presset?

 

Vil du have de bedste kundemøder, kan SALG&FOKUS anvise og træne med mange gode værktøjer til at det går i opfyldelse.

 

Udover konkrete teoretiske kunstgreb er der mange 1000 kundemøder i SALG&FOKUS' erfaringsbank.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Bargroup

BarGroup består af en række selvstændige brands i bar og restaurationsbranchen.

Arrow right

Arbejdsgiverne - håndværk & industri

Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.

Arrow right

Buanco System

BUANCO System leverer kapitalvarer og har ofte lange salgsprocesser. For at øge salgets effektivitet besluttede de sig for at få ekstern mentoring af Danny Bærtelsen.

Arrow right

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

“Det eneste konstante er forandring”