Det fysiske kundemøde

Sælgers reelle eksamen

Sælgers eksamen

Når sælger sidder face2face med kunden kan alt ske.

Er sælger forberedt på mødet? Er sælger klar til de fleste mod- og medspil fra kunden?

 

Et kundemøde kan med stor fordel struktureres og forberedes så både effektivitet og resultat bliver som efter planen. Et møde kan dog hurtigt miste energi eller løbe helt af sporet i en forkert retning. Der skal ikke mere til, end at kunden f.eks. møder op med flere personer end forventet. Hvad gør vi så, hvordan griber vi det an, hvordan håndterer vi presset?

 

Vil du have de bedste kundemøder, kan SALG&FOKUS anvise og træne med mange gode værktøjer til at det går i opfyldelse.

 

Udover konkrete teoretiske kunstgreb er der mange 1000 kundemøder i SALG&FOKUS' erfaringsbank.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Universal Robots

Globalt markedsledende vækstkomet indenfor collaborative robotter (cobots). Universal Robots' vækstambitioner trodser enhver logik, men har været indfriet til fulde siden grundlæggelsen i 2005. I 2015 blev virksomheden overtaget af amerikanske Terradyne for tæt på 2 mia. kroner.

Arrow right

Bargroup

BarGroup består af en række selvstændige brands i bar og restaurationsbranchen.

Arrow right

First Hotel Grand

Fokus på kundeservice, totaloplevelser, effektiv kommunikation og teamwork.

Arrow right

Tempur

TEMPUR + SEALYs danske salgsselskab arbejder konstant på allerhøjeste klinge for at optimere afsætningsplatformen af deres innovative soveløsninger i premiumsegmentet.

Arrow right

“Det eneste konstante er forandring”