Det fysiske kundemøde

Sælgers reelle eksamen

Sælgers eksamen

Når sælger sidder face2face med kunden kan alt ske.

Er sælger forberedt på mødet? Er sælger klar til de fleste mod- og medspil fra kunden?

 

Et kundemøde kan med stor fordel struktureres og forberedes så både effektivitet og resultat bliver som efter planen. Et møde kan dog hurtigt miste energi eller løbe helt af sporet i en forkert retning. Der skal ikke mere til, end at kunden f.eks. møder op med flere personer end forventet. Hvad gør vi så, hvordan griber vi det an, hvordan håndterer vi presset?

 

Vil du have de bedste kundemøder, kan SALG&FOKUS anvise og træne med mange gode værktøjer til at det går i opfyldelse.

 

Udover konkrete teoretiske kunstgreb er der mange 1000 kundemøder i SALG&FOKUS' erfaringsbank.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Tempur

TEMPUR + SEALYs danske salgsselskab arbejder konstant på allerhøjeste klinge for at optimere afsætningsplatformen af deres innovative soveløsninger i premiumsegmentet.

Arrow right

City Odense

Odense Cityforening valgte at udbyde et tre-trins salgskursus til midtbyens butikker. Til at gennemføre kurset var SALG&FOKUS førstevalget.

Arrow right

Floradania

Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.

Arrow right

First Hotel Grand

Fokus på kundeservice, totaloplevelser, effektiv kommunikation og teamwork.

Arrow right

“Det eneste konstante er forandring”