Det fysiske kundemøde

Sælgers reelle eksamen

Sælgers eksamen

Når sælger sidder face2face med kunden kan alt ske.

Er sælger forberedt på mødet? Er sælger klar til de fleste mod- og medspil fra kunden?

 

Et kundemøde kan med stor fordel struktureres og forberedes så både effektivitet og resultat bliver som efter planen. Et møde kan dog hurtigt miste energi eller løbe helt af sporet i en forkert retning. Der skal ikke mere til, end at kunden f.eks. møder op med flere personer end forventet. Hvad gør vi så, hvordan griber vi det an, hvordan håndterer vi presset?

 

Vil du have de bedste kundemøder, kan SALG&FOKUS anvise og træne med mange gode værktøjer til at det går i opfyldelse.

 

Udover konkrete teoretiske kunstgreb er der mange 1000 kundemøder i SALG&FOKUS' erfaringsbank.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

FTZ

FTZ er autobranchens største virksomhed med over 1000 medarbejdere beskæftiget på landsplan. FTZ har mere end 50 afdelinger fordelt i Danmark og på Færøerne. FTZ sælger reservedele til hele den professionelle autobranche og har værkstedskæderne Automester, Din Bilpartner samt HELLA SERVICE PARTNER.

Arrow right

Floradania

Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.

Arrow right

Arbejdsgiverne - håndværk & industri

Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.

Arrow right

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

“Det eneste konstante er forandring”