mystery shopping / calling

Analyser af alle typer virksomheder med kundekontakt

Vi hjælper dig til at kende den værdifulde sandhed

- med eller uden skæg og blå briller

 

Hvad oplever dine kunder!

Med Mystery Shopping menes reelt testkøb eller prøvekøb. Mystery Shopping giver mulighed for at analysere kvaliteten af det salgsarbejde, der reelt udføres - enten for at afdække udviklingsområder eller teste effekten af træning og udvikling. Vi anvender Mystery Shopping på mange områder med det mål at øge den positive kundeoplevelse, og som et effektivt værktøj til at målrette den salgstræning til personalet, der giver de bedste resultater.

Med en komplet Mystery Shopping analyse og efterfølgende rapport fra SALG&FOKUS får du den ufiltrerede sandhed om det, der opleves af kunderne i din butik. Med den viden kan du sammen med os arbejde stensikkert henimod den virkelighed, der giver den højeste kundetilfredshed.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

SafeEx

SafeEx revolutionerer branchen for inspektioner af højrisiko produktionsfaciliteter så som gas- og olieboreplatforme

Arrow right

Flextek

Flextek A/S leverer komplette løsninger til den danske metalindustri med et stort program af CNC-styrede værktøjsmaskiner af høj kvalitet fra flere af verdens førende maskinproducenter.

Arrow right

Arbejdsgiverne - håndværk & industri

Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.

Arrow right

Buanco System

BUANCO System leverer kapitalvarer og har ofte lange salgsprocesser. For at øge salgets effektivitet besluttede de sig for at få ekstern mentoring af Danny Bærtelsen.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”