mystery shopping / calling

Analyser af alle typer virksomheder med kundekontakt

Vi hjælper dig til at kende den værdifulde sandhed

- med eller uden skæg og blå briller

 

Hvad oplever dine kunder!

Med Mystery Shopping menes reelt testkøb eller prøvekøb. Mystery Shopping giver mulighed for at analysere kvaliteten af det salgsarbejde, der reelt udføres - enten for at afdække udviklingsområder eller teste effekten af træning og udvikling. Vi anvender Mystery Shopping på mange områder med det mål at øge den positive kundeoplevelse, og som et effektivt værktøj til at målrette den salgstræning til personalet, der giver de bedste resultater.

Med en komplet Mystery Shopping analyse og efterfølgende rapport fra SALG&FOKUS får du den ufiltrerede sandhed om det, der opleves af kunderne i din butik. Med den viden kan du sammen med os arbejde stensikkert henimod den virkelighed, der giver den højeste kundetilfredshed.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Arbejdsgiverne - håndværk & industri

Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.

Arrow right

Universal Robots

Globalt markedsledende vækstkomet indenfor collaborative robotter (cobots). Universal Robots' vækstambitioner trodser enhver logik, men har været indfriet til fulde siden grundlæggelsen i 2005. I 2015 blev virksomheden overtaget af amerikanske Terradyne for tæt på 2 mia. kroner.

Arrow right

Bargroup

BarGroup består af en række selvstændige brands i bar og restaurationsbranchen.

Arrow right

Floradania

Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”