mystery shopping / calling

Analyser af alle typer virksomheder med kundekontakt

Vi hjælper dig til at kende den værdifulde sandhed

- med eller uden skæg og blå briller

 

Hvad oplever dine kunder!

Med Mystery Shopping menes reelt testkøb eller prøvekøb. Mystery Shopping giver mulighed for at analysere kvaliteten af det salgsarbejde, der reelt udføres - enten for at afdække udviklingsområder eller teste effekten af træning og udvikling. Vi anvender Mystery Shopping på mange områder med det mål at øge den positive kundeoplevelse, og som et effektivt værktøj til at målrette den salgstræning til personalet, der giver de bedste resultater.

Med en komplet Mystery Shopping analyse og efterfølgende rapport fra SALG&FOKUS får du den ufiltrerede sandhed om det, der opleves af kunderne i din butik. Med den viden kan du sammen med os arbejde stensikkert henimod den virkelighed, der giver den højeste kundetilfredshed.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Inu:IT

Grønlands største privatejede it-selskab var bevidst om et enormt uudnyttet potentiale. Se her hvad SALG&FOKUS hjalp dem med.

Arrow right

Floradania

Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.

Arrow right

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

Tempur

TEMPUR + SEALYs danske salgsselskab arbejder konstant på allerhøjeste klinge for at optimere afsætningsplatformen af deres innovative soveløsninger i premiumsegmentet.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”