mystery shopping / calling

Analyser af alle typer virksomheder med kundekontakt

Vi hjælper dig til at kende den værdifulde sandhed

- med eller uden skæg og blå briller

 

Hvad oplever dine kunder!

Med Mystery Shopping menes reelt testkøb eller prøvekøb. Mystery Shopping giver mulighed for at analysere kvaliteten af det salgsarbejde, der reelt udføres - enten for at afdække udviklingsområder eller teste effekten af træning og udvikling. Vi anvender Mystery Shopping på mange områder med det mål at øge den positive kundeoplevelse, og som et effektivt værktøj til at målrette den salgstræning til personalet, der giver de bedste resultater.

Med en komplet Mystery Shopping analyse og efterfølgende rapport fra SALG&FOKUS får du den ufiltrerede sandhed om det, der opleves af kunderne i din butik. Med den viden kan du sammen med os arbejde stensikkert henimod den virkelighed, der giver den højeste kundetilfredshed.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Odense Bulldogs Ishockey

Odense Bulldogs Ishockey er den profesionelle del af ishockey miljøet i Odense. Bulldogs spiller i den danske Metal-Ligaen og er traditionelt en klub der ligger i toppen af ligaen.

Arrow right

Arbejdsgiverne - håndværk & industri

Arbejdsgiverne organiserer ca. 2.500 små og mellemstore håndværks- og industrivirksomheder.

Arrow right

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

Floradania

Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”