mystery shopping / calling

Analyser af alle typer virksomheder med kundekontakt

Vi hjælper dig til at kende den værdifulde sandhed

- med eller uden skæg og blå briller

 

Hvad oplever dine kunder!

Med Mystery Shopping menes reelt testkøb eller prøvekøb. Mystery Shopping giver mulighed for at analysere kvaliteten af det salgsarbejde, der reelt udføres - enten for at afdække udviklingsområder eller teste effekten af træning og udvikling. Vi anvender Mystery Shopping på mange områder med det mål at øge den positive kundeoplevelse, og som et effektivt værktøj til at målrette den salgstræning til personalet, der giver de bedste resultater.

Med en komplet Mystery Shopping analyse og efterfølgende rapport fra SALG&FOKUS får du den ufiltrerede sandhed om det, der opleves af kunderne i din butik. Med den viden kan du sammen med os arbejde stensikkert henimod den virkelighed, der giver den højeste kundetilfredshed.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

Bargroup

BarGroup består af en række selvstændige brands i bar og restaurationsbranchen.

Arrow right

Tempur

TEMPUR + SEALYs danske salgsselskab arbejder konstant på allerhøjeste klinge for at optimere afsætningsplatformen af deres innovative soveløsninger i premiumsegmentet.

Arrow right

SafeEx

SafeEx revolutionerer branchen for inspektioner af højrisiko produktionsfaciliteter så som gas- og olieboreplatforme

Arrow right

FTZ

FTZ er autobranchens største virksomhed med over 1000 medarbejdere beskæftiget på landsplan. FTZ har mere end 50 afdelinger fordelt i Danmark og på Færøerne. FTZ sælger reservedele til hele den professionelle autobranche og har værkstedskæderne Automester, Din Bilpartner samt HELLA SERVICE PARTNER.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”