Detailsalg

Sælger du, eller køber kunden?

Hvert eneste fysiske møde med en kunde, er en ny eksamen

Basketsize, DB, dækningsgrad, mersalg, opsalg, plussalg......uh, der er mange ting at forholde sig til som sælger i en detailbutik. Ultimativt er det vigtigste at forholde sig til; hvordan udnytter jeg det potentiale som enhver mulig kunde der besøger min butik, indeholder? Altså...hitraten! Det har ofte kostet mange penge, indsatser, marketing og aktiviteter at lede kunderne til netop sin butik. Alligevel opererer detailleddet generelt med en alt for lav hitrate, altså udnyttelsesgrad.

 

For at sikre de rigtige kunder bliver behandlet med den rigtige indsats - med målet at de køber hos netop dig - så kræver det en individuel til gang til hver enkelt kunde. Med SALG&FOKUS får detailsælgere en indsigt i hvad der sker i kundens bevidsthed på sin vej til at foretage et køb. Når sælgeren så at sige, kan læse kundens tanker, så bliver det en langt mere behagelig rejse for begge parter, at komme frem til det endelige beslutningspunkt. Salg i dag handler ikke om SALG, men om KØB! 

 

Danny Bærtelsen er specialist i købsbeslutninger og leverer korte og længere træningsforløb i salgspsykologi, salgsteknikker der effektiviserer købsprocessen samt nedbrydning af de personlige blokeringer en sælger kan have der forhindrer hende i at være top effektiv i sin kundehåndtering.

Udpluk af kunder jeg arbejder med:

SafeEx

SafeEx revolutionerer branchen for inspektioner af højrisiko produktionsfaciliteter så som gas- og olieboreplatforme

Arrow right

Flextek

Flextek A/S leverer komplette løsninger til den danske metalindustri med et stort program af CNC-styrede værktøjsmaskiner af høj kvalitet fra flere af verdens førende maskinproducenter.

Arrow right

Bargroup

BarGroup består af en række selvstændige brands i bar og restaurationsbranchen.

Arrow right

Thansen

Et flagskib i dansk detailhandel.

Arrow right

“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”