Kommercielle udfordringer
Primær udfordring er kontrol af opmærksomhed
Har du svært ved at definere hvor der er forbedringspotentiale?
Har du sommetider brug for at ringe til en ven?
Med en mangeårig bred og dyb erfaring i forretningslivet som helhed, bliver jeg ofte brug som samtalepartner hvor mangt og meget bliver vendt og drejet. Der ligger mange skjulte potentialer som kan samtales frem, men det er svært at gøre alene. Giver du kaffen kan vi drøfte alt hvad der handler om din forretning. Får vi ikke frembragt løsninger sammen, så er der stor sandsynlighed for at jeg kender den eller de personer der kan hjælpe dig videre.
Emner kunne være:
- Bestyrelsessammensætning
- Generationsskifte
- Karriereudvikling
- Partnerskabs udfordringer
- Digitalisering
- Netværk
- Opkøb / frasalg
m.m.m.
Udpluk af kunder jeg arbejder med:
Floradania
Floradania Marketing er en brancheorganisation til fordel for den danske gartnerbranche inklusive distributionsselskaber. Floradania arbejder konstant for at sikre vækst og optimale vilkår for en branche der er under konstant pres fra det globale marked og teknologisk udvikling.
City Odense
Odense Cityforening valgte at udbyde et tre-trins salgskursus til midtbyens butikker. Til at gennemføre kurset var SALG&FOKUS førstevalget.
“Hokus pokus dit største salg kom
med hjælp fra SALG&FOKUS”